Efficiënte service: Neddine Service Desk

De Neddine Solutions service Desk is open op werkdagen van 8h30 tot 12h en van 13h00 tot 17h30.

 

Onze service-organisatie werkt volledig rond “tickets”. Hierin staat de ganse historiek van elke aanvraag, Van de opening van het ticket, de communicatie met de klant en/of 3rd parties, de interne communicatie binnen Neddine Solutions en de facturatie.

Om vlot en efficiënt te werken vragen we steeds de klant het ticket te openen via het portaal of email. Bij aanvragen die naar aard de prioriteit “hoog” of “kritisch” hebben, vragen we om ook telefonisch te escaleren nadat het ticket werd aangemaakt.

Door op deze manier te werken gaat er geen informatie verloren want ze komt uit eerste hand in ons systeem terecht. Daarnaast lopen we niet het risico dat er, op drukkere momenten, een aanvraag vergeten wordt.

 

Klanten kunnen ons bereiken via:

  • Ons service desk klantenportaal. Hier kan de user de status van al zijn tickets raadplegen en er eventueel comments aan toevoegen.

  • Via email naar support@neddine.be. Graag een passend onderwerp gebruiken. Wil je iets toevoegen aan een bestaand ticket, zet dan het ticketnummer in het onderwerp. Dan komt je toevoeging automatisch in hetzelfde ticket terecht. Dan word je sneller verder geholpen.

  • Telefonische escalatie naar 09/265 18 28

 

 

 

 

 

De aanvragen worden bij ontvangst geprioriteerd, Neddine Solutions wijst een medewerker toe en de aanvraag wordt in de planning opgenomen.

In de praktijk streven we ernaar om binnengekomen aanvragen met prioriteit “hoog” binnen de 4 werkuren op te nemen. Aanvragen met prioriteit “normaal” worden doorgaans dezelfde werkdag nog opgenomen.

 

Buiten de kantooruren kan je voor aanvragen met prioriteit “kritiek” of hoog” een boodschap inspreken op onze voicemail. Deze wordt dan doorgestuurd intern en we kijken om je, onder “best effort”, verder te helpen. U hoeft een incident maar 1x te melden.

 

Geef dus duidelijk mee:

  • Voor welk bedrijf u belt

  • Wie u bent

  • Wat de aard van de storing is

  • Op welk nummer we je best kunnen bereiken

©2020 by Neddine Solutions BV