Banner NS.jpg

Algemene vragen

 

Wat doen jullie precies?

Dagelijks zijn we met ons team vanuit Latem bij Gent bezig met de slimme inzet van ICT bij klanten. Die inzet kan gaan van een netwerkoplossing tot een datacenter of een complete werkplekvoorziening.

Daarnaast zetten wij ook in op roadmapping, zodat we bij veel van onze klanten een strategische partner zijn.

En dat is precies wat we graag doen. Niet alleen het onderhoud van de ICT infrastructuur, of het installeren van nieuwe onderdelen. Maar samen met jou kijken naar waar je nu staat, wat je de komende jaren wil bereiken en hoe wij jouw bedrijf daarin kunnen ondersteunen op het vlak van ICT.  Zodat ICT de motor kan zijn van jouw bedrijf en niet het zorgenkindje.

En ja, soms start dat met het leveren van een paar laptops, zodat jij kan werken. En soms betekent dat een volledig project waarbij het netwerk wordt aangepast, sommige zaken gemigreerd naar de cloud, een goed werkend back-up plan, en alles wat nodig is om te zorgen dat jouw bedrijf verder kan groeien.

Lees gerust ook wat onze huidige klanten vinden van de samenwerking met ons.

In welke regio zijn jullie actief?

 

We zijn voornamelijk actief in de provincies Oost- en Westvlaanderen. Daarnaast bedienen we ook klanten in Antwerpen, Brussel en Zeeuws-Vlaanderen.

Waar zijn jullie gevestigd?

 

Ons kantoor is gevestigd in Deurle. Ons adres is Latem Business Park, Xavier de Cocklaan 72/3, 9831 Deurle. We zijn open van 8u30 tot 17u30, plan gerust een moment in om onder het genot van een versgemalen koffie kennis te komen maken (natuurlijk kan dat ook online).

Ik kan het supportnummer niet bereiken, wat nu?

 

Heb je een probleem en kan je ons niet telefonisch bereiken? Spreek dan zeker een berichtje in op de voicemail. Jouw bericht wordt dan via email doorgestuurd naar alle collega's. Zij nemen dan zo snel mogelijk contact met jou op. Is je vraag minder dringend dan kan je uiteraard ook altijd een ticket openen via het klantenportaal of via e-mail.

Hoe is jullie servicedesk bereikbaar?

 

Onze servicedesk is alle werkdagen telefonisch bereikbaar van 8u00 tot en met 12u00 en van 13u00 tot en met 18u00.

Daarnaast kan je op elk moment van elke dag zelf een ticket openen via het klantenportaal of door een mail te sturen naar support@neddine.be.

Bij dringende vragen is het aangeraden om ons ook telefonisch op de hoogte te brengen via +32 9 265 18 28