
Veelgestelde
vragen
Misschien heb je een nog een vraag waar je geen antwoord op vond.
We helpen je graag verder in de verzameling veelgestelde vragen.
Spam en phising, wat is het verschil?
Ik krijg veel spam in mijn mailbox, wat kan ik daaraan doen?
Waarom moet ik een back-up maken?
Waarom moeten mijn servers, werkposten en router(s) gepatched worden?
Mijn PC is traag. Wat kan ik hieraan doen?
Wanneer is een werkpost aan vervanging toe?
Hoe voeg ik een netwerkschijf toe?
Ik weet mijn Windows wachtwoord niet meer, hoe los ik dat op?
Wat zijn de voordelen van VoIP?
Blijf ik bij een internetstoring telefonisch bereikbaar?
Hoe verloopt de overstap naar VoIP telefonie?
Wat is het verschil tussen domeinnaamregistratie en hosting?
Mijn website geeft aan 'onbeveiligde verbinding'
Ik heb al een domeinnaam en e-mailadres, kan ik dan nog overstappen?
Is het verhuizen van een domeinnaam ingewikkeld?
Kan ik mijn eigen mailserver of Office 365 blijven gebruiken?
Cloud
IaaS, PaaS, SaaS - wat is het verschil?
Zijn mijn gegevens wel veilig in de cloud?
Wat is het verschil tussen private cloud, public cloud en hybrid cloud?
Wat als de verbinding uitvalt?
Welke investering moet ik eigenlijk voorzien als ik wil overstappen naar de cloud?