top of page

Microsoft 365

Microsoft 365

Werken in de Cloud is gemakkelijk en flexibel. Met Microsoft 365 heb je de meest populaire programma's van Microsoft ter beschikking, zoals Outlook, Word, Excel, Powerpoint, ...

Met een Microsoft 365 abonnement verlies je geen tijd aan het installeren, bijwerken en synchroniseren van programma's.

Bestanden delen, samen in één document werken en online vergaderen wordt allemaal heel eenvoudig dankzij de Microsoft 365 programma's.

Bovendien groeit de abonnementsformule moeiteloos met jouw onderneming mee. Met een simpele klik worden extra gebruikers toegevoegd of geannuleerd. Zo betaal je nooit teveel, terwijl je wel geniet van programma's die steeds up-to-date zijn.

Daarnaast richten wij jouw omgeving in, we zorgen ervoor dat je medewerkers de juiste rechten hebben en we leveren ondersteuning als er issues zouden zijn. Bij nieuwe medewerkers zorgen wij ervoor dat ze worden toegevoegd aan het abonnement, en omgekeerd bij vertrek zorgen we ervoor dat die medewerker uit het abonnement wordt gehaald.

Microsoft 365 tarieven

Microsoft 365
Business Basic

Meest geschikte optie voor bedrijven die enkel web- of mobiele versies nodig hebben van de Office apps (Word, Excel, Powerpoint en Outlook)

Chatten, bellen en vergaderen

Webversies van de Office apps

1 TB opslag in OneDrive

50 GB mailbox

5,10 €

per gebruiker/maand

(jaarabonnement)

Microsoft 365
Business Standaard

Meest geschikte optie voor bedrijven die de Office apps ook offline en op verschillende toestellen willen gebruiken.

Alles uit Business Basic, plus:

Eenvoudig webinars hosten

Desktopversies van de Office apps

Beheer klantafspraken

10,50 €

per gebruiker/maand

(jaarabonnement)

Microsoft 365
Business Premium

Meest geschikte optie voor bedrijven die behoefte hebben aan geavanceerde bescherming en apparaatbeheer.

Alles uit Business Standaard, plus:

Geavanceerde beveiliging

Toegangs- en gegevensbeheer

Beveiliging tegen cyberbedreigingen

18,60 €

per gebruiker/maand

(jaarabonnement)

  • Wat kost VoIP 3CX?
    De kost voor het hosten van je VoIP 3CX centrale is afhankelijk van de grootte van je bedrijf. Een gemiddelde KMO betaald 295 € per jaar. Daarnaast betaal je een vaste kost per maand voor elk telefoonnummer dat je in gebruik hebt. Ook hier zijn prijsvariaties mogelijk op basis van het type nummer en de aantallen die je nodig hebt. Reken hier gemiddeld op 5 € per nummer per maand. Vervolgens betaal je, net zoals bij het klassieke bellen, voor je belverbruik. Deze tarieven zijn afhankelijk van de provider waar je voor kiest. Je kan er wel vanuit gaan dat ze ongeveer 30% goedkoper zijn dat de klassieke beltarieven.
  • Heb ik nog vaste toestellen nodig?
    VoIP werkt door gesprekken te coderen en te verzenden via internet, dus je hebt een apparaat nodig dat is aangesloten op internet om gebruik te maken van deze technologie. Dit kan een vaste telefoon zijn of een app op je smartphone of computer.
  • Heb ik een aparte telefooncentrale nodig?
    Een VoIP 3CX centrale is niet te vergelijken met de vroegere, dure en uitgebreide telefooncentrales. Je hoeft niet langer zelf te investeren in de hardware voor een telefooncentrale. Een VoIP 3CX centrale staat meestal in de cloud, waar je via een abonnementsvorm gebruik van kunt maken.

Microsoft programma's: opleiding nodig?

Microsoft 365 biedt zoveel meer mogelijkheden dan het gebruik van de klassieke Microsoft office programma's zoals Excel en Word.

De Microsoft 365 omgeving biedt een volledig platform om efficiënt en effectief te kunnen samenwerken in de Cloud. Niet alleen op kantoor, maar ook als je team zich niet fysiek op dezelfde locatie zit. 

Onze trainers bekijken graag samen met jou welke ondersteuning jij of jouw medewerkers nodig hebben. Soms is een workshop rond één programma voldoende. Soms kunnen ze je helpen om heel wat externe tools te vervangen door de mogelijkheden binnen de Microsoft 365 programma's. Kostenbesparend en een pak efficiënter.

SharePoint: samenwerkingsplatform van Microsoft 365

Sharepoint is het online samenwerkingsplatform dat volledig geïntegreerd is met Microsoft 365. Op dit platform kan je je documenten bewaren, processen beheren en online samenwerken. Alle microsoft programma's zijn bruikbaar via dit samenwerkinsplatform.

Je kan je documenten ook delen met externe partijen zoals klanten en leveranciers. Bovendien kan je ook heel eenvoudig locatie-onafhankelijk samenwerken aan documenten. Ideaal nu 100% op kantoor werken steeds verder beweegt naar een combinatie met telewerken voor veel medewerkers.

Centraal email handtekeningen beheer voor Microsoft 365

Via Exclaimer Signature kan je de emailhandtekeningen binnen Microsoft 365 centraal beheren. Geen gedoe meer met medewerkers die een eigen handtekening bedenken, of die vergeten zijn hun handtekening aan te passen aan de laatste nieuwe versie.

Via deze tool pas je snel en eenvoudig de handtekeningen aan. Voor iedereen, of voor een bepaalde afdeling. Zo wordt het eenvoudig voor de marketing afdeling om een bepaalde promotie mee te sturen, of voor de HR afdeling om een vacature in de spotlight te zetten.

"Neddine Solutions installeerde nieuwe samenwerkingstools en software op maat om vlotter intern samen te werken.”

Vincent Meerschaert - Algemeen Directeur bij Traject

bottom of page